Startseite Universität Aktuelles & Presse Veranstaltungen
10. November 2021
Leisure activity / Freizeitaktivität

Bowling Night

Would you like to meet other international doctoral candidates, guest researchers and/or postdocs? Bowling is the anglo-saxon version of the german sport “Kegeln”. The goal is to put down ten pins with a ball. It doesn‘t matter whether you are an expert or a beginner - this game offers all players a lot of fun.

Maximum number of participants restricted to 20 persons. Due to the current situation, the details of this event may be subject to change on short notice.

Fee: 5€

Registration required: at the Welcome Centre during office hours (Tuesdays and Thursdays from 10 to 11 am)

Möchtest du gerne andere (internationale) Doktoranden, Gastwissenschaftler und/oder Postdocs treffen? Bowling ist die angelsächsische Version der deutschen Sportart „Kegeln“. Das Ziel ist es, zehn Kegel mit einer Kugel umzuwerfen. Egal ob Profi oder Anfänger - dieses Spiel bereitet allen Spielern viel Spaß

Die maximale Teilnehmeranzahl ist auf 20 Personen beschränkt. Aufgrund der aktuellen Situation kann es zu kurzfristigen Änderungen in Bezug auf diese Veranstaltung kommen.

Teilnehmerbeitrag: 5€

Anmeldung erforderlich: im Welcome Centre während der Sprechstundenzeiten (dienstags und donnerstags von 10-11 Uhr)

Hochschulbüro für Internationales / International Office

10. November 2021